Snart sommarlov! + checklistaaa

Hejsan svejsan! Ja, nu är det ju snart sommarlooooooov!!!! Tagga nationaldagen imon dåh ;D Iaf, ikväll ska jag provrida montana :D Hon som har henne finns på den här bloggen --> :D Imon blire kanske stan och sen på lördag blire ju självklart jämtlands stora priiiis!!! :D Aja, bara härligheter framför mig!
 
Min checklista inför the summer!
 
* Åka på ridläger
* Bada i storsjön
* Rida myyyycket!
* Bada i havet!
* Åka till Towa och Anja :D
* Åka till Ullareeeeeeeeeeeeed och shoppa livet ur mig! :'D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnieez.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag som bloggar heter Linnea och är 12 år :) Jag bloggar om hästar och ja, den andra delen av mitt liv! Jag och min bästis har en liten ponny på foder som heter Shai :D Så jag kommer såklart blogga mycket om honom också!

RSS 2.0